Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: 2015 - Jaaroverzicht

2015 - Jaaroverzicht 22 jan 2016 14:19 #3809

• j0hann3s
  • j0hann3s's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
2015 - Jaarverslag

2015, tja wat zal ik er van zeggen... Zat eerst nog te twijfelen om geen overzicht te maken. Uiteindelijk dan toch wel weer gedaan.
Eem een overzicht van hoe 2015 is verlopen en een blik vooruit naar 2016.
Deze keer geschreven vanuit mijn eigen standpunt, en niet als TCN zijnde.

Ben zelf in 2015 aardig stil en terughoudend geweest. Een soort van sabbatical.
Laten we eerst voorop stellen, dat ik geen officiële leiding heb over de club. Je moet me zien zoals meeste andere bijgekomen deelnemers. Verschil is, dat ik enigszins wat meer energie in de club stop, en beheer over het forum heb gekregen. Hierdoor heb ik gevoelsmatig wel het idee dat anderen mij als een van de leiding zien, dat ik contactpersoon ben geworden. Maar ben het dus officieel (nog) niet.

Voor 2015 iets rustiger aangedaan, wat afstand genomen en kijken waar het eindigt. Een soort test om te zien hoe de club is, zonder inzet van mij, en oriënteren hoe het bij anderen (tacn) aan toe gaat.

Eind 2014 kreeg ik al het groeps-activiteit gevoel, dat het minder ging worden.
Tot mijn spijt, heeft 2015 aangetoond dat dit inderdaad zo was. Sorry als ik het zeg, maar organisatorisch vind ik persoonlijk 2015 een slecht jaar van TCN. Voorstellen genoeg, maar weinig concreets.

Beoordelend over de afgelopen 4 jaren heen, kom ik op de volgende activiteiten uit.
- Allereerst de jaarlijkse club BBQ, een vast item welk ieder jaar bij een (ander) clublid thuis gevierd wordt.
- Vervolgens hebben we nog streetpower/japfest, maar alleen als het in Assen met mooi weer is.
- En sinds mijn komst, (correct me if I'm wrong) hebben we een eind en nieuwjaars-bijeenkomst. Jammer genoeg dat het eind 2015 niet is doorgegaan.

Meer dan deze vaste items, is er binnen de club eigenlijk niks concreets waar we aan mee doen of opzetten. Een aantal doen nog mee met oldtimer evenementen, maar mis een koppeling naar tcn?
Activiteiten moeten elders worden opgezet, of een clublid moet enthousiast genoeg zijn om iets te regelen. En met dat laatste mist dan soms net de push om het daadwerkelijk te doen.

Jammer genoeg hen ik qua club opzet en presentatie het gevoel gekregen dat het niks meer is.
Probeer het wel enigzins positief te zien. We hebben een bbq en toerrit gehad, maar verder dan dat, wat heeft iedereen afgelopen jaar gedaan?
Als je het anders ziet, plaats gerust ook een reactie. Ben altijd zeer benieuwd naar hoe anderen het hebben ervaren.

Zal straks verder gaan hoe het concept van 2016 is, maar eerst nog het jaarlijkse evenementen/activiteiten overzicht van 2015.

De evenementen van 2015

- Het jaar begon goed met een nieuwjaarsbijeenkomst op 24 januari.
Net als het jaar ervoor in de, inmiddels overgenomen, keukenzaak van Jelco (supah) in Franeker.

- Op de valreep, heeft de club zijn deelname nog gedaan met de door TACN+TCCN Jelmer&Gerrit georganiseerde tourrit door west friesland heen.

- Tot slot hebben we op 22 augustus nog de jaarlijkse club BBQ gevierd in Tzum, bij Jeroen (Fluffy) thuis.

- De oudjaars-meeting is helaas niks geworden.

Er waren verder nog wel een aantal initiatieven als zwemmen in Joure, naar het circuit van Assen en deel te nemen aan WKND .
Maar animo was hiervoor minimaal, en zijn dus niet als 'club' zijnde gedaan.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

2016

Dan nu, 2016...

In het Oudjaars 2015 topic kon je al lezen dat ik vond dat het anders moest. Had een voorstel gedaan. Niet veel later nam Klaas (krh) contact met me op en gaan we dat voorstel uitproberen. Was van plan om 'tzelfde concept ook op te zetten bij starlet forum, maar ga nu dus eerst hier het verder ontwikkelen.

Voor club noord, is er een groep samengesteld onder de naam 'activiteiten team' waarin zitten; Klaas (krh), Jelmer (JelmerZ), Anton (Aboo) en ikzelf.
Bedoeling is dat we als soort van clubleiding, activiteiten voor het hele jaar gaan plannen, en contactpersoon kunnen zijn.
30 januari hebben we onze eerste vergadering, en zal mij benieuwen wat daaruit komt.

Heb wel wat ideeën, en veranderingen qua club zijnde in het hoofd.
2016, voor zover het wil, ga ik samen met de anderen proberen om een nieuw concept in te voeren.
Aan het einde van het jaar een evaluatie en dan kijken of we 2017 mee verder willen.
Bijlagen:

Please Inloggen to join the conversation.

Laatst bewerkt: door j0hann3s.

2015 - Jaaroverzicht 23 jan 2016 08:26 #3812

• krh
  • krh's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker
we zullen proberen wat meer leven in de club te krijgen .

Please Inloggen to join the conversation.

Laatst bewerkt: door krh.
  • Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.176 seconden
Gemaakt door Kunena