Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp: [Altezza] - Even voorstellen!

[Altezza] - Even voorstellen! 11 aug 2013 19:21 #1617

• mlcoolj
  • mlcoolj's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Hallo iedereen! Ik zal me even voorstellen, ik ben Marvin, woonachtig in Groningen en sinds vorig jaar mei in het bezit van een Toyota Altezza RS200. Deze heb ik zelf uit ierland gehaald (heen gevlogen en teruggereden). Ik was al meer dan een jaar op zoek naar 1 met zonnedak voor niet al te veel geld! Deze kwam voorbij en ik ben em gaan halen. Er zat natuurlijk wat werk aan maar grootste heb ik instussen al gehad, de rest doe ik stukje bij beetje, er is genoeg gebeurd in de tussentihd. Ik probeer veel zelf of low budget te doen, gewoon omdat het kan! Why not? :)

Foto's!

Ik zal mn verhaal wel eens neerzetten als ik achter een pc of laptop zit, schiet niet op als ik dit allemaal op mn mobiel doe hehe!

Thanks for looking!

Please Inloggen to join the conversation.

[Altezza] - Even voorstellen! 11 aug 2013 19:24 #1618

• j0hann3s
  • j0hann3s's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Mooi dat je er ook bent man! :D Vond gezellig dat je er vrijdag bij was.

[Altezza] - Even voorstellen! 11 aug 2013 19:45 #1620

• mlcoolj
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Haha ja man! Was wel leuk dat je me had gezien! Tot op de volgende meet!

[Altezza] - Even voorstellen! 11 aug 2013 19:49 #1621

• toyo bob
  • toyo bob's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Hey Marvin,

mooie auto hoor, deze heb je naast je Mazda 6 neem ik aan?

[Altezza] - Even voorstellen! 11 aug 2013 19:53 #1622

• mlcoolj
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Thx!! Mazda was van de baas, ingeleverd en nu is er een focus station voor terug gekomen. Jij zit ook op zoomzoomforum ofzo Toyobob?

[Altezza] - Even voorstellen! 11 aug 2013 19:55 #1623

• toyo bob
  • toyo bob's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Ja, ik ben daar aangemeld onder mijn eigen naam: Rob.

[Altezza] - Even voorstellen! 11 aug 2013 20:06 #1625

• mlcoolj
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Aha! Ok! Ik zie dat je een 3 hebt, wb is de beste kleur! Haha! Ben daar lang niet meer geweest... Zal van de week weer ff buurten

[Altezza] - Even voorstellen! 11 aug 2013 20:25 #1629

• krh
  • krh's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Mooie auto Marvin en het was gezellig bij het sprinten , welkom bij Toyota Club Noord.

[Altezza] - Even voorstellen! 11 aug 2013 21:04 #1630

• mlcoolj
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Danku! :)

[Altezza] - Even voorstellen! 12 aug 2013 09:32 #1633

• mlcoolj
  • Bezoeker
  • Bezoeker
zo... zit nu eindelijk achter een pc.. hier mijn verhaal geplukt van een ander forum :)

Zo... het is eindelijk gebeurd! Ik heb mijn droomwagen eindelijk gehaald! Het is een Altezza uit 2000 geworden. kleur zilver metalic. Het was wel een lange reis maar worth it! Ik heb de auto helemaal uit Ierland gehaald en terug gereden. Was een beste trip. het begon allemaal op zaterdag om 5.30 toen ik opstond. Eten en douchen en dan richting schiphol (ik ben samen met mn neef gegaan voor zijn advies, hij is automonteur) Eenmaal ingecheckt (ja moest een tasje inchecken omdat daar wat gereedschap in zat voor als er iets zou gebeuren...) bij de balie werd ons verteld dat het vliegtuig vertraagd was, nou geen probleem dachten we, dus we liepen rustig naar de gate en onderweg zijn we gestopt om wat te eten. Uiteindelijk was het 9.10 (de vertraagde vliegtuig zou om 10.10 vertrekken) dus wij dachten, het is tijd om te gaan... komen we bij de gate is het niet echt druk. Eenmaal door de douane bij de gate zagen we dat de gate ging sluiten! wat?!?! >:( De vliegtuig stond er al en ging bijna weg! (vertraging? echt niet...) Dus wij snel naar de vliegtuig en die was om 9.30 weg bij de gate en we stegen om 10.00 ongeveer.

Eenmaal in Ierland geland (Dublin) moesten we de bus naar Navan nemen. Deze rit duurde ongeveer een uur (wel genoten van het mooie landschap daar tijdens de busrit) Eenmaal in Navan kwam de verkoper ons ophalen bij de bushalte en zijn we naar zijn huis gereden. Daar stond ze dan.. ik wist niet wat ik kon verwachten, ik wist wel dat ze niet helemaal de mooiste meer was (corrossie op de velgen en een veeg op de achterbumper). Wij om de auto gelopen en eerst naar de body gekeken, de body was helemaal recht en alle naden liepen netjes... alleen aan de passagierskant was het ooit een keer weer overgespoten maar niks ergs, dat zal ik wel een keer weer laten doen.

En dan de motor...
Eerst de motorkap opengedaan en gekeken voor lekkages etc, niks verder te zien, olie zag er goed uit. De motor gestart en toen gecheckt of er blauwe rook uit de uitlaat kwam, zowel stationair als "under load" niks vreemds te zien, wel was de accu niet meer goed (de dynamo deed het nog wel goed)... dus proefritje gaan maken...

Nou... dat was even wennen zeg! hahaha linksaf betekent dan kleine bocht nemen en geen grote bocht, dus het was wel even goed concentreren om het allemaal goed te doen! We hebben een proefrit van ongeveer 5 kilometer gedaan en alles was ok! geen rammel gehoord niks dus eenmaal terug bij het huis van de verkoper hebben we een prijs afgesproken en de papieren ingevuld, sleutels gekregen en weg waren we!

Vanuit Navan zijn we weer richting Dublin gereden en daar bij Terminal 2 bij de haven gestopt voor een ticket voor op de veerboot. Toen we daar waren gestopt was ik vergeten de lichten uit te zetten, en jullie raden het al... omdat de accu niet meer zo goed was.. was die leeg!!! Dus wij aanduwen, maar niks.. gelukkig kwamen net wat kerels langs en die hebben ons geholpen met aanduwen.. auto gestart en naar de boot gereden... we hadden de boot van 16.00 gehaald!

De tocht naar Engeland was begonnen! Deze heeft 3,5 uur geduurd en we waren om 19.30 in Holyhead Engeland aangemeerd en om 19.45 reden we weer, de langste deel van de tocht was begonnen! De rit door Engeland zou zo'n 6 uur duren, we moesten rond 02.45 in Dover zijn om daar de volgende boot naar Calais te pakken. Na 2 uur rijden waren we gestopt om wat te eten, maar goed ook, want daarna was alles dicht onderweg... De TomTom heeft ons goed geholpen en heeft ons tot Dover geleid en waren we daar om 02.00.. tenminste.. dat dachten we... we waren niet in Dover maar in Folkestone!!! :( De wegen waren aangepast!! Wij dachten.. okay.. dan pakken we de eurotunnel dan maar... maar de eerste trein zou pas om 5.20 weer vertrekken... dan maar verder naar Dover rijden! 10 minuten later waren we aangekomen in Dover. Tickets kopen en naar de boot!

De boot ging om 03.20 weg uit Dover en we waren 90 minuten later in Calais. Vanuit daar zijn we weer naar Amsterdam gereden, 3,5 uur later stonden we in Amsterdam.

Na een uurtje daar te hebben uitgerust heb ik mijn reis naar Groningen doorgezet. De auto heeft geen problemen gegeven tijdens deze rit. Bijna de hele rit(ten) 120/130 gereden af en toe lekker gassen maar alles was dik in orde! :D

Het is een prima auto, alleen maakt ie veel toeren (net geen 4k bij 120). Maar ondanks dat heb ik iets meer dan 1:10 gehaald!

Nou.. wat een verhaal! Dit wordt dus mijn projectauto voor de komende jaren... wat er gedaan moet worden wat ik zo kon zien:

-Velgen restaureren DONE
-Mistlamp conversie doen DONE
-Grondig schoonmaken van binnen DONE
-Poetsen aan de buitenkant DONE
-Andere radio DONE (maar wil een nieuwere radio erin...)
-Koplampen aanpassen voor Europa of andere koplampen kopen. DONE
-Nieuwe accu DONE
-Een keer de hele auto overspuiten
-Een beurt geven (olie zag er wel schoon uit maar ik denk dat ik het toch ga vervangen) DONE
-Uitlijnen DONE
-Nieuwe timingbelt, waterpomp etc
-Sideskirts
-Achterbumperlip DONE
-Schroefset (als deze dempers/veren niet meer goed zijn, zagen er wel goed uit)
-Bestuurders mistlamp weer kitten (ik zag wat vocht erin) DONE
-Passagiers mistlamp fixen want die deed het niet.. even kijken wat daar mis is DONE
-HKS Silent Hi-Power uitlaat (als deze niet meer goed is)
-Rubber rond de schuif/kanteldak vervangen, deze ziet er droog uit (Kan niet dus het hele glas moet vervangen...)

Lange lijst niet? haha... ach, wordt een projectje, en zal het rustig aan doen... Als er meer dingen omhoog komen zal ik deze lijst maar aanpassen! eerst de noodzakelijke dingen doen en de auto invoeren en op kenteken zetten! Meer foto's zullen volgen! Thanks for looking!

[Altezza] - Even voorstellen! 12 aug 2013 09:34 #1634

• mlcoolj
  • Bezoeker
  • Bezoeker
en toen ben ik aan het werk gegaan...
zo... wat dingen uitgevoerd!
Eerst wilde ik uitzoeken waarom mijn rechter mistlamp het niet deed. Bumper eraf...

Toen trof ik dit bij de linker mistlamp... :o

en wat water bij de plug... dus mijn idee was gelijk.. kortsluiting... en inderdaad.. mijn stadslichten deden het ook ineens niet meer... dan maar meten... Multimeter zei dat alles stroom kreeg, dus dan maar schoonmaken en alles proberen te beschermen met tape daarna.

Heb de bouten ingespoten met wd40 en de units even in de schuur weggezet. 2 nieuwe HB4 lampen heb ik ook gehaald voor de mistlampen en ook kleinere voor de stadslichten gelijk erbij gedaan.

In de tussentijd heb ik de bumper er maar weer aan de bovenkant eraan vastgezet en me gericht op de kofferbak.. deze zag er niet al te fris uit zeg maar... Ben maar hiermee begonnen:

Een uur of 2 later toen alles droog was... Dasty powerrr!

Daarna bij de reserve wiel gekeken... ::)

ewwww... er is ooit hier een soort zeep omgevallen ofzo en niet opgeruimd.. Verder lagen er allemaal schroefjes, spijkertjes etc... heb gelijk de stofzuiger erbij gehaald en ook met Dasty langsgegaan!

voila!

dus de kofferbak ziet er nu ook netjes uit weer... kwam ook een net tegen, die kan ik mooi gebruiken...

De volgende dag kwam dit binnen:

Maar toen was het te laat om hiermee aan de slag te gaan, dus de volgende ochtend er maar mee begonnen:

en na 1,5 uur zat alles weer in elkaar...

En een foto in het donker:

Hierna zijn we bezig gegaan met de mistlampen achter.. aangezien in niet zo handig ben met electra heb ik een vriend van me ingeschakeld die er genoeg van weet en zijn we samen aan de slag gegaan:

Heb gelijk de achterbank er ook eruit gehaald.. konden we op ons gemak kabeltjes trekken en kon ik gelijk zien hoe het ermee gesteld was onder de achterbank:

Tijdens het inbouwen waren we ineens de electrical tape kwijt >:( Dus heb ik twee dagen later tape gehaald en alles weer aangesloten en het ziet er nu zo uit:
Al lijkt het niet zo, maar ze staan nu "gewoon" aan:

Mistlampen aan:

Trappen op de rem:

En mn ghetto knop:

Zal wel een keer langs de sloop om 1 van een is200 te halen...

ToDo lijst:
-Velgen restaureren
-Een keer de hele auto overspuiten
-Nieuwe timingbelt, waterpomp etc
-Sideskirts
-Schroefset (als deze dempers/veren niet meer goed zijn, zagen er wel goed uit)
-HKS Silent Hi-Power uitlaat (als deze niet meer goed is)
-Rubber rond de schuif/kanteldak vervangen, deze ziet er droog uit

Wat random pics:

Ik heb besloten om de auto even in een box weg te zetten. De auto was eerder opgehaald dan het de bedoeling was dus ik wil even op adem komen en dan kan ik ook gelijk andere dingen aanpakken die ik graag wil doen... Idee was om die deze week aan te bieden bij de rdw maar dat ga ik nog niet doen.

Zo heb ik haar voor het laatst gezien ;D

Tot zover mijn update!

[Altezza] - Even voorstellen! 12 aug 2013 09:35 #1635

• mlcoolj
  • Bezoeker
  • Bezoeker
En toen verder gegaan...

Zo.. weer wat gedaan aan de Tezz...
Nieuwe cluster van de facelift ingebouwd, deze had ik al begin dit jaar gekocht voor een leuk prijsje!
Snelheids mode, lichten uit:

Snelheids mode, lichten aan:

Real time verbruik mode:

Range mode:

Uit:

Ter vergelijking, mijn oude cluster:

Met andere woorden, nu heb ik ook een boordcomputer! Ik ben er blij mee...

Verder heb ik mijn MAF sensor schoongemaakt, maar daar kwam ik een verassing tegen. De O-ring dat de unit afdicht is te wijd geworden.

Ik ben langs de dealert geweest, na lang verhaal--> "Altezza?!?! die kennen we niet... heb je chassisnr? Ik begon de chassisnr op te noemen (chassisnrs van Altezza's beginnen met SXE10xxxxx) nee, dat is geen chassisnr meneer... LOL, laat maar, dan op motorcode zoeken! Anyway, ze hadden die O-ring niet, ik kon alleen de hele unit kopen a 200 euries :( De meneer was wel zo aardig om toch in het magazijn te kijken.. ik kreeg 2 O-ringen mee.. beiden pastten maar waren te dik. Vandaag krijg ik een andere.. ff kijken of die wel past...

[Altezza] - Even voorstellen! 12 aug 2013 09:37 #1636

• mlcoolj
  • Bezoeker
  • Bezoeker
en toen met de wielen bezig gegaan...

Ben bezig met de velgen geweest, heb er al 2 klaar, gister even wezen kijken hoe dat lijkt.. ik ben tevreden! Denk eraan dat ik geen prof velgenmaker ben dus helemaal perfect zijn de velgen ook niet, maar ik ben er blij mee! :)

Om een beeld te krijgen, zo zien ze er van dichtbij uit:

Verder heb ik deze ook gescoord:

[Altezza] - Even voorstellen! 12 aug 2013 09:38 #1637

• mlcoolj
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Toen mocht ik naar de RDW :P

lol... nou vooruit! Ik ben op dinsdag 16 oktober naa de RDW hier in Grunn geweest... vond het wel spannend zeg! Wel weer heerlijk om te mogen rijden in dat ding... ik had een afspraak om 0800 gemaakt en ik stond daar al om 7:30 hahaha Dit omdat ik begreep dat het soms druk kon zijn daar... maar dat viel wel mee, er waren welgeteld nog 3 auto's die er ook kwamen, een vrachtauto een bus een camper en een Jeep... Nadat ze open gingen een nummer getrokken en ik was snel aan de beurt. Papieren ingeleverd en ik mocht gaan wachten in de keuringshal. 10 minuten daarna kwam de keurmeester en ik mocht de auto naar binnen rijden...

Toen ging hij bezig met het papierwerk... hij kon de aslast nergens vinden (ook al had ik de gegevens van een andere Altezza dat op kenteken staat meegegeven), Toen dacht ik al... o jee... Hij heeft het even laten staan en is toen overgegaan naar de auto keuren... de auto werd omhoog getild, banden werden gecheckt en daarna laten zakken en ik zag een plaat onder de banden van links naar rechts bewegen om de boel the checken... uiteindelijk kwam die weer van onder de auto vandaan en ging die weer achter zn pc zitten... Toen mocht de auto iets naar voren en ging die de CO meting doen... (Tot dit punt nog niks gehoord of het nog goed was of niet hahah)... Hierna de lampen check en toen is die er maar zelf ingestapt om de remmen te checken... Toen was die klaar en ging die weer achter de pc... ik wachten.. Toen ging die naar binnen naar een collega voor wat meer info... Toen kwam die weer en mocht ik de auto naar buiten rijden om te wegen (weegschaal staat voor op het parkeerterrein)... Hierna weer naar binnen, was het weer ff wachten en toen kwamen de verlossende woorden "Meneer het is gelukt!" woohoo! Auto was door de keuring zonder aantekening... Nu mocht ik gaan afrekenen en dan naar het BPM loket. Eenmaal 155 euro te hebben afgerekend (invoer plus keuring) ben ik naar het BPM loket gegaan. Hier was de beambte heel aardig en die is niet eens naar buiten gelopen om de auto te controleren... anyways.. de dag erna heb ik een mail van de belastingdienst ontvangen met het BPM bedrag en deze heb ik overgemaakt. Sinds vrijdag staat de Altezza in het kenteken register, alleen ik heb nog geen papieren binnen dus kan nog geen kentekens laten maken...
Heb ook ff gekeken waar ik dat kan laten doen... Kwam een winkeltje tegen in Hoogkerk en die vraagt 66 euries voor luxe platen :-O Ik dacht dat het zo hoog was omdat je die meteen mee krijgt... maar bij nader uitzoeken blijkt dat ik dat in Zwolle voor 45 kan laten maken en ook meteen meekrijg (ik werk deze dagen in Zwolle, dus het komt wel goed uit...). Ik hoop vandaag de papieren binnen te hebben zodat ik morgen de kentekens kan laten maken en dan vrijdag ofzo erop schroeven!
Tot zover de update!

[Altezza] - Even voorstellen! 12 aug 2013 09:40 #1638

• mlcoolj
  • Bezoeker
  • Bezoeker
en de rear skirt:

Zo... rear skirt hangt er ook... moet nog aan de zijkanten wel wat doublesided tape tuning doen :). Ik ben er blij mee, verandert te auto nog meer nu! Sideskirts ook al gevonden, alleen de verkoper schiet niet op... Enough talk:

Betere foto's komen nog wel...

Nu even op adem komen... bedankt voor het kijken! :)

[Altezza] - Even voorstellen! 12 aug 2013 17:45 #1639

• Corolla1992
  • Corolla1992's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Hallo mlcoolj

Welkom bij de club.
Mooie foto's van de Altezza.

Groeten van Jetze ( Corolla1992 )

[Altezza] - Even voorstellen! 12 aug 2013 18:18 #1640

• j0hann3s
  • j0hann3s's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Best nog wel een (mooi) lang verhaal, om zo alles onder elkaar te zetten :)

[Altezza] - Even voorstellen! 12 aug 2013 19:08 #1641

• krh
  • krh's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker
leuk verhaal over je mooie hobby auto .

[Altezza] - Even voorstellen! 12 aug 2013 19:42 #1645

• mlcoolj
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Thx guys! Genoeg gedaan aan die auto om em te krijgen in de staat dat ie nu is!

[Altezza] - Even voorstellen! 12 aug 2013 19:50 #1646

• mlcoolj
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Was deze ook vergeten :p

Zo... alweer een maand geleden... weer wat gedaan aan de auto... sinds ik de auto heb gekocht, zat dit me een beetje dwars:

Zoals jullie kunnen zien heeft de auto door de tijd heen wat olie gezweet. Ik heb de valvecover gaskets besteld (1 voor de buitenrand en 1 voor bij de bougies) bij de dealer en deze gemonteerd. Was misschien een uur bezig denk ik in totaal. De plastic cover moest eerst los. Deze zit met inbus bouten vast. 1 van de vorige eigenaars heeft dit al een keer open gehad om de bougies te vervangen neem ik aan. Dus jullie raden het al... De kop van 1 van de bouten was dol gedraaid. Na een paar tikken met een hamer een een goede inbussleutel heb ik deze eruit zien te krijgen. Ik dacht serieus dat ik de plastic cover stuk ging maken, maar het kwam goed gelukkig! en toen zag die er zo uit:

Hierna nog meer bouten en plugjes en slangen losgehaald en de valvecover eraf getild:

Toen alles schoongemaakt. Heb ook gebruik van de gelegenheid gemaakt om de bougies the checken. Maar goed ook want nr2 (vanaf de voorkant dan) zat onder de olie. Dit doordat de binnenste seal zn werk daar niet meer goed deed. Alles goed schoongemaakt en weer gemonteerd. Even kijken of ik mn werk goed heb gedaan... accu weer aangesloten en de contact gedraaid... auto start en ik wil em uit de garage rijden... :O
Check engine lichtje komt aan, ik geef gas maar er gebeurt niks en de motor gaat uit zichzelf uit... uh oh... :(

Dus ik weer onder de motorkap, alle plugjes en slangen gecheckt maar alles zat goed.. nou, dan maar weer proberen :roll: auto aan en ja, hij slaat weer aan, maar de storingslampje komt weer aan en de motor begint weer raar te doen. Dus ik voor een korte tijd genoeg gas gegeven en dat heeft em geholpen :O Toen liep ze weer netjes... ik blij!

Dus dat was gedaan... nu de volgende klus... Toen ik bezig was met de wielen, kwam ik dit tegen:

Bij de APK check hadden ze al tegen me gezegd dat die, of door de keuring hiermee komt maar dan met een aantekening of die komt er niet doorheen... dus ik ben op zoek gegaan...

Omdat je alleen die hele draagarm bij Toyota kunt bestellen, voor een rib een een vinger, heb ik uitgezocht of het mogelijk was om alleen die rubber te vervangen. En ja hoor ik heb deze van TRD kunnen bestellen. Dus deze besteld en zijn al binnen... van het weekend misschien vervangen...

Laatst bewerkt: door mlcoolj.

[Altezza] - Even voorstellen! 12 aug 2013 19:59 #1647

• mlcoolj
  • Bezoeker
  • Bezoeker
En dan natuurlijk deze :p

zo... weer eens wat gedaan.. is niet veel, maar zal wel voor verschil zorgen hoop ik...
Zoals op een eerdere foto te zien was, zag ik in 1 van mijn draagarm rubbers voor wat scheuren. Ik heb toen gezocht en heb wat nieuwe rubbers besteld. Deze heb ik afgelopen weekend erin laten persen... Ik heb ook een DIY op my.is gevonden, deze heb ik mooi kunnen gebruiken omdat er ook torque cijfers erbij stonden. De eerste struikelblok was om de bouten los te krijgen. 2 van die bouten zaten vast en met locktite en iets van 245 Nm. Ik had geen power handle en ook geen pijp in de hand zodat ik het gereedschap kon verlengen. Gelukkig is de box waar de auto in staat niet zo groot, dus ik kon met mn rug tegen de muur de bouten los "duwen" met mn benen. Dit heb ik voor 1 kant gedaan, voor de andere kant heb ik wel een pijp kunnen regelen en deze gingen makkelijker.

Eenmaal de draagarm eruit zagen de rubbers er zo uit:

Dus op naar de garage verderop waar ze een pers hadden. De oude eruit geperst:
Old vs. New:

Daarna alles weer ingebouwd en heb tevens ook 2 andere voorbandjes laten monteren. De auto staat weer op de grond en kan weer rijden.

Verder heb ik nu nog binnen:
Oliefilter
6 liter Shell Helix 5w30 (er moet 5.1 liter in -_- )

Wat ik nog moet/wil doen/kopen:
bougies (Denso IK20)
luchtfilter
Interieurfilter
poetsen (nog veel teer van de trip erop...)

[Altezza] - Even voorstellen! 13 aug 2013 13:49 #1650

• Supah
  • Supah's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Welkom, mooie auto ! Doe mij het blokje maar :p

[Altezza] - Even voorstellen! 22 aug 2013 05:50 #1734

• mlcoolj
  • Bezoeker
  • Bezoeker
haha thanks, je mag de auto er ook bij :P

[Altezza] - Even voorstellen! 22 aug 2013 13:47 #1737

• DJT88
  • DJT88's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Welkom, had je al even gesproken bij show&shine op Drachten airport.

Je hebt er al aardig wat aan gedaan. Hij staat er netjes bij.

[Altezza] - Even voorstellen! 22 aug 2013 13:57 #1738

• mlcoolj
  • Bezoeker
  • Bezoeker
thanks Johannes, Je Suup stond er ook heerlijk bij.. wil wel eens een keer meerijden! :P

• Pagina:
  • 1
  • 2
Tijd voor maken pagina: 0.538 seconden
Gemaakt door Kunena