Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Starletroy zijn nieuwe Toyota Yaris T-Sport!

Starletroy zijn nieuwe Toyota Yaris T-Sport! 22 juli 2015 17:28 #3667

• starletroy
  • starletroy's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
ik rij nu net een klein weekje in mijn nieuwe yaris t-sport nog steeds super blij met mij wagen!

Bij de aankoop:

-Toyota Yaris T-Sport Facelift 2004
-1.5l benzine
-147.000KM
-Morette koplampen
-Set verlagings veren 4cm

Hier de foto's van bij de aankoop!

De auto opgehaald!

Auto eerst even op het werk gezet.

Naar de aankoop natuurlijk de auto direct even goed gewassen en schoongemaakt van binnen en buiten!
het eerste waar ik mij aan irriteerde was het kenteken aan de achterkant met een deuk er in en de letters vervaagde, dus heb ik maar even 2 luxe opgelegde kenteken platen besteld! :D

Vervolgens direct maar even een grote beurt gedaan aan mijn auto. Olie, oliefilter, interieurfilter, Remmen los gehaald( binnenkort de klauwen nog even een mooi kleurtje geven!), bougies zagen er nog zo nieuw uit dat ik die maar heb laten zitten.

Voor mijn oude auto ( Starlet P8 die inmiddels verkocht is) had ik een set velgen met Toyo R888 Semi slick race banden, dus die set maar even gepast onder de yaris!
Naar mijn mening staat deze set nog beter dan de set die er eerst onder zat!

Met de 106 rallye van een vriend van me

Leuk detailtje die licht gewicht wielmoeren! lijkt net alsof je een stuk plastic in je handen hebt!

Ondertussen ook even mijn oude radio er in gemonteerd om weer muziek te kunnen luisteren via usb of mijn telefoon!

Please Inloggen to join the conversation.

Starletroy zijn nieuwe Toyota Yaris T-Sport! 22 juli 2015 18:20 #3668

• j0hann3s
  • j0hann3s's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Hip wagentje zo. Veel plezier ermee

Starletroy zijn nieuwe Toyota Yaris T-Sport! 26 juli 2015 20:08 #3671

• krh
  • krh's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Mooie yaris met hip kleurtje.

Starletroy zijn nieuwe Toyota Yaris T-Sport! 15 aug 2015 13:01 #3678

• toyo bob
  • toyo bob's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Mooie Yaris in een mooie kleur.
Mis je nou 2 draaiknoppen of moest je die nog terugzetten na het monteren van de radio?

Starletroy zijn nieuwe Toyota Yaris T-Sport! 18 aug 2015 17:54 #3681

• starletroy
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Had die foto gemaakt tijdens het terug monteren van de radio :) de knoppen zitten er dus gewoon weer in :cheer:

Starletroy zijn nieuwe Toyota Yaris T-Sport! 07 dec 2015 18:23 #3758

• starletroy
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Al een poosje niet meer op het forum geweest... dus zou ik maar eens een update gaan doen!

gelijk een maandje naar de aankoop toch weer het circuit op gegaan net zo als ik altijd deed met mijn starlet, had eerst bedacht met deze auto toch niet meer het circuit op te gaan maar dit plan is uiteindelijk niet helemaal gelukt :pinch:

Eerste keer op circuit met mijn nieuwe yaris heb ik expres op assen gedaan omdat dat een goede baan is om het te leren en fouten niet gelijk afgestraft worden met een vangrail haha.
Toen ik uiteindelijk ging werkte het weer helaas niet mee.. maar toch wou ik gaan rijden.

Naar ik mijn oude kuipstoelen had verkocht van de starlet vond ik het toch tijd voor een kuipstoel in de yaris voor het circuit en dan ook gelijk een goede waar ik een poosje er mee tegen aan kon,
het is uiteindelijk de Sparco Pro-adv H geworden!

Naar de eerste keer circuit rijden kwam ik er achter dat mijn radiateur lek was.. dus dat gelijk maar gemaakt!

verschil tussen de oude en de nieuwe

Ook kwam ik er achter ( net als bij mijn starlet ) dat de Toyota remblokken niet goed genoeg zijn voor het circuit en te snel te warm werden. dus de remblokken ook gelijk vervangen met Voor: EBC Yellowstuff en achter: EBC Greenstuff

Naar ik mijn nieuwe spullen had mog ik bij mijn baas weer een trackday komen rijden! Dit maal weer op Assen en tussen de trainende auto's van de Supercar challenge!

Helaas weer regen...

Vervolgens naar veel nadenken toch besloten om weer op Zandvoort te gaan rijden!
Gelukkig mooi weer!!

het weekend er naar gelijk weer naar TT Assen gegaan want het was maar zo een keer droog!!!! :woohoo: :woohoo:

Eindelijk eens op het vertrouwde circuit goed kunnen rijden en ik vind de auto echt perfect rijden!

Naar al dat circuit rijden vond ik het eens tijd voor mijn race licentie! 2 daagse cursus gedaan met examen op de laatste dag en dat allemaal in maar Yarisje :cheer: en met vlag en wimpel geslaagd! :woohoo:

Ondertussen was het circuit seizoen wel over dus winterbanden er weer onder gezet, kuipstoel er uit en de kat er weer onder!..

(ga de velgen denk ik nog wit spuiten)

Onverwacht toch nog even last minut het circuit op geweest op assen op de winterbanden in de regen!.. Tip DOE DIT NOOIT :woohoo: :silly: 1 grote glij partij! wel veel fun gehad met driften samen met een bmw :woohoo:

Zo bij deze zijn jullie weer helemaal bijgepraat over mijn yaris!

Plannen voor volgens jaar?

-Weer een nieuwe set remblokken dit maar EBC Yellowstuff voor en achter ( ben nu al bijna door het setje heen).
-race stuurtje voor circuit.
-zelf nog een endurance 6 uurs wedstrijd rijden met 2 vrienden van mij op assen bij ACNN met een Ibiza met 200 pk :woohoo:

Starletroy zijn nieuwe Toyota Yaris T-Sport! 07 dec 2015 18:25 #3759

• starletroy
  • Bezoeker
  • Bezoeker
en nog even wat filmpjes natuurlijk!

Starletroy zijn nieuwe Toyota Yaris T-Sport! 07 dec 2015 18:31 #3760

• j0hann3s
  • j0hann3s's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Gefeliciteerd met je certificaat!
't weer zit je niet altijd mee in assen, veel regen zo te lezen.

Die velgen, rare kleur geel... zou ze idd ook wit maken.

Starletroy zijn nieuwe Toyota Yaris T-Sport! 08 dec 2015 15:59 #3761

• krh
  • krh's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker
mooie hobby man dat racen op een circuit .

Starletroy zijn nieuwe Toyota Yaris T-Sport! 09 dec 2015 16:15 #3766

• Fabian
  • Fabian's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Toffe foto's van dat circuit!

• Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.265 seconden
Gemaakt door Kunena