Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Sven - celica t18

Sven - celica t18 30 aug 2016 11:11 #4137

• Sven
  • Sven's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Hallo
Ik zal mij hierbij even kort voorstellen.
Ik ben sven en ben nou ongeveer 4 jaar in bezit van een Celica t18 1.6 sti uit 1990.
Vanaf kinds al opgegroeid met auto's en vooral 4x4's
Zelf de keuze gemaakt om een heel andere richting op te gaan als de 4x4's
En te kiezen voor de celica.
En met deze auto in de tunings wereld beland.
Hiervan heb ik ook 2 jaar geleden mijn werk van gemaakt bij een tunings bedrijf in groningen (esrij tuning)
Maar ondanks dat tuning een hele mooie hobby is en ik vol plezier rij in de celica,
Miste ik het 4x4 rijden toch ook wel een klein beetje.
Na een poosje zoeken naar bj40's of een leuke hilux is de keuze toch gevallen op een suzuki sj413 uit 1985 die al 7 jaar stil had gestaan in een schuur
En dat is momenteel projectje nummer 2 waar ik met netzoveel plezier aan sleutel als de celica
Ik zit zelf ook bij de tunings club midnightsshifterz en zal daardoor ook niet op elke meeting kunnen verschijnen maar ik hoop zelf toch regelmatig te kunnen verschijnen op jullie evenementen of met jullie mee te gaan naar een evenement .
Mijn eerste evenement met jullie wordt japfest en kijk er al naar uit om een evenement mee te maken met mede toyota liefhebers! :D

Kort stukje over de celica zelf
Hier heb ik zelf al behoorlijk het 1 en ander aan aangepast om er echt mijn eigen draai aan te geven.
Omdat ik zelf niet weg ben van de meeste bodykits die te koop zijn,
En ik de celica graag betrefd buitenkant redelijk clean wou houden.
Heb ik gekozen om zelf met polyster aan de slag te gaan en mijn eigen bodykit te bouwen
En heb hierbij gekozen voor de jdm look.
Ook heb ik de celica voorzien van een echt carbon dak en meerdere custom carbon onderdelen die ik ook zelf heb gemaakt.
De celica heb ik zelf ook voorzien van een custom 2,5 inch rvs catback systeem
Bride kuipstoelen met takata gordels en een gt-four leren achterbank ook in bride style aangepast.
En zo kan het lijstje nog wel eventjes doorgaan haha .
Tevens is de celica gedipt in world rally blue maar hellaas is dat niet gedaan zoals het hoort en laten er een paar gedeeltes al los.
De bedoeling is om hem ergens eind dit jaar over te latenspuiten in de kleur code tv2 (bay side blue).
Ook zijn we momenteel druk bezig met een audio instalatie aan het inbouwen
Van deze progress zal ik binnenkort foto's uploaden
Verder liggen er nog meer als genoeg plannen voor de celica om aan te passen en te verbeteren

Hopenlijk hebben jullie zo ongeveer een beeld van mij gekregen en mochten jullie nog vragen hebben stel ze gerust!
En tot gauw op een gezellige meeting :D

Please Inloggen to join the conversation.

Sven - celica t18 30 aug 2016 14:08 #4138

• Johannes Wiersma
  • Johannes Wiersma's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Hi Sven, leuk dat je ons ook gevonden hebt, er ook bij bent met japfest.

4x4 auto's vind ik ook mooi, alleen zelf nog nooit gedaan. Heb wel een wens voor een fj40, maar denk niet dat het zover komt.

Sven - celica t18 15 sept 2016 20:26 #4161

• krh
  • krh's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Welkom bij de club Sven .mooie hobby auto's heb je . Sorry voor de late reactie maar door het mooie weer zit ik heel weinig op internet.

• Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.182 seconden
Gemaakt door Kunena